Natronabi kimdir ?


Açıklama :
merabalar arkedeşler henüz 12.5 yaşındayım ve yutupta çhoq yeniyim geleçekte müqemmel inanılmaz yutubır olmak için boktan içerik üretmeye devam ediyorum sizlerde boktan içerik seviyorsanız beni izlemeye devam edin kafanıza vurayım sizleri SEVİYORUM EMUQ çektigim oyunları şuraya yazıyimde aratmada adım önce cıksın cs 1.6 ve cs 1.6 jailbreak cs:go geyta 5 falan çekiyom işte hadi ben kaçtım bb aa minecraft çekmiyom ama yazim belki daha çok izlenirim zöööööööö tekrar okudumda bu ne gerizekalı bi açıklama


SPONSORLUK VE İŞ GÖRÜŞMELERİ İÇİN : kanki_onur_ceza@hotmail.com


Younow Hesabım : https://www.younow.com/Natrona

instagram : onur.natrona

FACEBOOK HESABIM VE SAYFAM YOKTUR !!!



Bet and Jackpot: kanki_onur_ceza@hotmail.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

cs 1.6 redbull kodu

Counter Strike Mikrofon açma kodu ve ayarları

Jailbreak Hakında Herşey